Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

- kto ma prawo do biletu ulgowego

Bilet ulgowy mogą kupić uczniowie i studenci do 26 roku życia, oraz emeryci i renciści. W naszej ofercie mamy także bilety zniżkowe dla rodzin.

- czy karta dużej rodziny uprawnia do zniżek

Tak w naszym kinie osoby z kartą DR mogą kupować bilety ulgowe, niezależnie od miejsca zamieszkania.

- czy muszę mieć dokument uprawniający do zakupu biletu ulgowego przy wejściu do kina

Taki dokument jest potrzebny przy wejściu do kina, nie trzeba go mieć przy zakupie. Bez stosownego dokumentu bilet jest nieważny i obsługa nie może wpuścić takiej osoby na salę, a nie można zrobić dopłaty. Należy niestety zakupić nowy bilet.

- czy mogę zwrócić bilet jak mi się film nie podoba.

Niestety nie ma takiej możliwości. Zwrot biletu jest możliwy wyłącznie gdy projekcja się nie odbędzie.

- dla jakiej najmniejszej liczby osób seanse są wyświetlane

W naszym kinie wyświetlamy film niezależnie od liczby osób, także dla 1 osoby.

- dlaczego np. przez okres dwóch tygodni wyświetlany jest tylko jeden tytuł

Niestety, w dużej części nie jest to zależne tylko od nas. Zasady wyświetlania określają przede wszystkim dystrybutorzy filmu (firmy posiadające wyłączne prawo do ich rozpowszechniania). Często musimy się podporządkować ich wymaganiom, gdyż brak takiej akceptacji skutkuje brakiem zgody na wyświetlanie filmu. W przypadku filmów „kasowych” warunkiem jego projekcji jest podpisanie umowy, w której gwarantujemy, że przez 2 a nawet i 3 tygodnie będziemy wyświetlać tylko dany film. W praktyce oznacza to, że mając tylko 1 salę kinową nie możemy wyświetlać innych filmów. Mamy więc wybór: wyświetlać „kasowy” i popularny film przez 2 tygodnie lub w ogóle nie pokazać go w naszym kinie. Często jednak udaje się wynegocjować np. pokazywanie filmów w ramach „środAwiska 19:00”